"Lysti ja Tuittu"

"Lysti ja Tuittu"

torstai 9. tammikuuta 2020

FI KVA JK3 HK3 EK3 TK3 Of Gurrent Extreme Evita ”Lily” 28.5.2009-29.12.2019



Minun mieleni, maailman tärkein ja ihanin Lily Koira joka antoi koko sydämensä minulle, rakasti virheistä huolimatta pyyteettömästi, joka tunsi minut paremmin kuin kukaan muu on nyt poissa. Sydämeni tuntuu räjähtävän tuskasta. Olen niin onnellinen, että juuri tuo koira tuli elämääni ja opetti minulle enemmän kun kukaan voi opettaa. Vaikka olikin kaikki mitä en halunnut, ja silti kaikki mitä tarvitsin. Vie Wallulle terveisiä, sano että en tule ikinä unohtamaan teitä kumpaakaan
”Kun järki tai tunteet eivät riitä päätöksen perusteiksi, on etsittävä vastausta sieltä missä lepää rauha”
Viimeisen kerran rakas, olet vapaa
Kiitos Minna että annoit tämän koiran minulle Tulen olemaan siitä ikuisesti kiitollinen!
Vielä en pysty kirjoittamaan muuta, pelkkä ajatuskin asiasta saa minut itkemään. Mutta kunhan aikaa on mennyt hetki, istun alas ja alan selaamaan kuvia ja kertomaan tarinoita maailman ihanimmasta koirasta!


1 kommentti:

Jenny kirjoitti...

Mari ❤️.